Özgüven Saymaz
Denizbank - İş Sürekliliği Grup Müdürü
İş Sürekliliği, Risk ve Kiriz Yönetimi, Dijital Dönüşüm
10 yılı aşkın bir süredir süreç iyileştirme, kurumsal iş sürekliliği ve bilgi sistemleri iş sürekliliği, risk yönetimi, kalite ve organizasyon geliştirme konularında tasarım, geliştirme, uygulama ve denetim çalışmaları gerçekleştirmektedir. Birçok firmada hem uygulayıcı hem de atölye eğitmeni olarak görev alıp ve onlarca projelerde yer almıştır. 1000 saati aşkın sürede eğitmenlik deneyimi bulunmaktadır. Halen özel bir bankada iş sürekliliği yönetimi servisinin yöneticisi olarak çalışmalarına devam etmektedir. İş sürekliliği, Kurumsal Risk Yönetimi, Kalite Yönetim Sistemi, Süreç iyileştirme, Kişisel gelişim konularında çeşitli platformlarda yazılar yazmaktadır. Atölye yaklaşımı ile düzenlenen eğitim çalışmalarına katılarak ve deneyimlerini paylaşmaktadır. Aynı zamanda ISO 22301/27001/2000-1/27701 Standartlarında denetçidir. Bununla birlikte, ISO 22301 İş sürekliliği yönetimi, GDPR/DPO, ISO 27701 Kişisel veri Yönetimi, ISO 2000-1 Hizmet Yönetimi, ISO 27001 Bilgi Güvenliği, ISO 31000 Kurumsal Risk Yönetimi, Süreç Yönetimi ve performans yönetimi konularında uygulamaya yönelik seminerler ve eğitimler vermektedir. İş sürekliliğinde 2, bilgi güvenliğinde 2 ve kişisel veri yönetimi 1 olmak üzere uygulama ve denetim konularını içeren dört kitabı bulunmaktadır.